Vad ska man skriva här som passar?

Har suttit idag och försök att få fram en liten schnygg design, så kom jag inte på någon sida som sålde blogg designs. och så fixade jag lite med deras gratis verationer, bla bla bla.
Som ni säkert ser så är "Sidebar" & Reklamen borta, jag tog bort dessa två saker för att man nästan aldrig använder dom, (tycker jag). sen blir bloggen mycket snyggare.  Hoppas ni kommer att få en trevlig blogg tid med mig, och läs bloggen dagligen. Efter varje nytt inlägg kommer de gamla att tas bort från bloggen, men inlägget kommer fortfarande att vara kvar. Jag tycker dett gör de roligare att läsa :)

I bloggen kommer jag att skriva om:

Min dag (?)

Min veckotopplista

Vad som ska göras

Och så vidare!



Ingår nu ett partnerskap med YZN (annan bloggare), det kommer att komma länkande bilder till hans blogg på några ställen här på min blogg. Så ni behöver inte vara oroliga ingenting har hänt med min goa design!

Kommentarer
Postat av: Danielle Hansevall

Snygg blogg Gardat! ;)

2009-12-29 @ 20:12:23
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/
Postat av: Gardart

Tack danielle, men jag stavas Garda"r"t

2009-12-29 @ 20:36:02
URL: http://retardart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0